1. Haberler
  2. Erzincan
  3. Erzincan’ın Tek Kadın Fotoğrafçısı Merve Arslan, Stüdyosunu Hizmete Açtı

Erzincan’ın Tek Kadın Fotoğrafçısı Merve Arslan, Stüdyosunu Hizmete Açtı

Erzincan’ın ilk ve tek kadın fotoğrafçısı olan Merve Arslan, kendi adını taşıyan fotoğraf stüdyosunun açılışını gerçekleştirdi. Yoğun katılımın olduğu açılış töreni, renkli görüntülere sahne oldu.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erzincan’ın ilk ve tek kadın fotoğrafçısı olan Merve Arslan, kendi adını taşıyan fotoğraf stüdyosunun açılışını gerçekleştirdi. Yoğun katılımın olduğu açılış töreni, renkli görüntülere sahne oldu.

Açılışa Erzincan Belediye Başkanı Bekir Aksun, 2009 – 2014 dönemi Belediye Başkanı Yüksel Çakır ve çok sayıda vatandaş katıldı. Protokol üyeleri, Merve Arslan’ı bu anlamlı girişiminden dolayı tebrik ederek, Erzincan’da kadın girişimciliğinin gelişmesinden duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Kurdele kesiminin ardından davetliler, Merve Arslan Fotoğraf Stüdyosu’nu gezerek, verilen hizmetler hakkında bilgi aldı. Erzincan’da kadın emeğini ön plana çıkaran bu yeni girişim, özellikle düğün, nişan, bebek ve doğa çekimleriyle şehrin görsel hafızasına katkı sunmayı hedefliyor.

Açılış sonrası açıklamalarda bulunan Merve Arslan, “Fotoğrafçılık mesleğine duyduğum sevgi ve Erzincan’a olan bağlılığım ile bu stüdyoyu kurdum. Kadınların her alanda var olması gerektiğine inanıyorum. Bana destek veren herkese teşekkür ederim” dedi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Erzincan’ın Tek Kadın Fotoğrafçısı Merve Arslan, Stüdyosunu Hizmete Açtı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!