1. Haberler
  2. Erzincan
  3. Erzincanlı sporcular 5 branşın üçünde madalya kazandı

Erzincanlı sporcular 5 branşın üçünde madalya kazandı

Ankara'da 24 - 27 Ocak 2025 tarihlerinde 600 sporcunun katılımıyla yapılan 15 Yaş Türkiye Badminton Şampiyonasında Erzincanlı sporcular 5 branşın üçünde madalya kazandı.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Ankara’da 24 – 27 Ocak 2025 tarihlerinde 600 sporcunun katılımıyla yapılan 15 Yaş Türkiye Badminton Şampiyonasında Erzincanlı sporcular 5 branşın üçünde madalya kazandı.

Ankara’da 24 – 27 Ocak 2025 tarihlerinde 600 sporcunun katılımıyla yapılan15 Yaş Türkiye Badminton Şampiyonasında Erzincanlı sporcular 5 branşın üçünde madalya kazandı.

Çift Bayanlarda Hazal Bengisu Keskin Türkiye Şampiyonu olurken

Karışık Çiftlerde Kağan Erçetin- Hazal Bengisu Keskin Türkiye 2.cisi

Tek Erkeklerde Kağan Erçetin Türkiye 3.cüsü oldu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Erzincanlı sporcular 5 branşın üçünde madalya kazandı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!