Kelkit’te tek profesyonel lisanslı hoca Ferdi Şahin, Ajans 29’a özel açıklamalarda bulundu.
Ajans 29’a özel açıklamalarda bulunan Kelkit gelişim spor kulüp başkanı Ferdi Şahin, Kelkit ilçesinde tek profesyonel lisanslı teknik direktör benim dedi.
Ferdi Şahin, maalesef bizler bu memlekete hep sevdalandık sevdalıyız. Memleketimizin de öz evlatlarıyız. Ben burada Kelkit gelişim spor kulübünü 5 yıldır alt yapı olarak faal halde çalıştırıyorum. Kız voleybol takımımız Rize’de Türkiye şampiyonasında Vücut geliştirme fittnes ta Yalova da Türkiye şampiyonasında devam etmekte. Gümüşhane sporun hali ortada Ders alıp Kendi Değerlerimize sahip çıkalım Sessiz kalmayalım Duyarlı olalım” dedi.
Bu sene 7 kategoriyle lige katıldık. U16 ve U 17 ile de şampiyon olduk. U 16 takımımız da maalesef maddi imkanların kısıtlı olması sebebi dolayısıyla Türkiye şampiyonasına gidemedik .
Teknik direktör Ferdi Sahin, konuşmasının devamında, u 17 gurubun a destek bulursak ay sonun da Türkiye şampiyonasına katılacağız. Biz sadece futbol değil diğer branşlarla da ilçemizde faaliyet veriyoruz. Kız voleybol takımımız da var şu an Rize de çalışmalar var. İnşallah kızlarımızla da Kelkit ilçemizin adını duyuracağız dedi.
Son olarak da 1954 Kelkit hürriyet spor un bu hafta Kelkit ilce stadın da Silivri spor a 2 – 0 yenilmesiyle ilgili de konuşan Ferdi Şahin şunları söyledi: “ Bu takım ne zorluklarla bu hale geldi. Buralara çıktı. Yıllardır çok mücadele ettik bu güne geldik ama artık görüyoruz ki takım sahipsizlikten daha ayakta duramıyor. Lütfen takımımıza sahip çıkalım ilimizin tek profesyonel takımı 1954 Kelkit hürriyet spordur. Oda giderse daha üst lige çıkmamızda zor olur. Görüyoruz Gümüşhane sporun halini gelin takımımızı hep birlikte destekleyelim kalan 3 maçı kazanıp ligde kalalım” açıklamasında bulundu.




