1. Haberler
  2. Sağlık
  3. Niğde’de 112 Acil Çağrı Merkezi’ne gelen çağrıların yüzde 41’ asılsız

Niğde’de 112 Acil Çağrı Merkezi’ne gelen çağrıların yüzde 41’ asılsız

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Niğde 112 Acil Çağrı Merkezi’ne 01 Ocak-01 Ağustos 2024 tarihleri arasında gelen çağrıların yüzde 41’i asılsız ve gereksiz olarak nitelendirilen çağrılar oluşturuyor.

Niğde 112 Acil Çağrı Merkezi 26 Eylül 2013 tarihinden itibaren Niğde Belediye Başkanlığı İtfaiye Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürlüğü, İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü, İl Emniyet Müdürlüğü, İl Jandarma Komutanlığı ve Orman İşletme Müdürlüklerinin temsilcileri ile birlikte tek çağrı merkezi üzerinden hizmet veriyor. Niğde 112 Çağrı Merkezi Müdürlüğü’nden alınan bilgilere göre 2024 yılının ilk 7 ayı içerisinde 112 Çağrı Merkezi’nde 231 bin 785 çağrı geldi. Gelen çağrıların 135 bin 604’ü vakaya dönüşürken, 96 bin 181 çağrının vakaya dönüşmediği öğrenildi. 112 Acil Çağrı Merkezine 2024 yılının ilk 7 ayında gelen çağrıların yüzde 59’unu gerekli çağrılar, yüzde 41’ini ise asılsız çağrılar oluşturuyor.

Gereksiz, asılsız aramalar ve hakaret içeren çağrılar için suç duyurusunda bulunuluyor, bu kişiler hakkında kabahatler kanununa göre idari para cezası uygulanıyor.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Niğde’de 112 Acil Çağrı Merkezi’ne gelen çağrıların yüzde 41’ asılsız
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin