1. Haberler
  2. Bölge
  3. Trabzon
  4. Ortahi̇sar Zabıtası Halkın Huzur Ve Sağlığı İçi̇n Deneti̇mleri̇ni̇ Sürdürüyor

Ortahi̇sar Zabıtası Halkın Huzur Ve Sağlığı İçi̇n Deneti̇mleri̇ni̇ Sürdürüyor

ORTAHİSAR BELEDİYESİ ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ EKİPLERİ, GIDA ÜRETİMİ VE SATIŞI YAPILAN ZİNCİR MARKET, MARKET, FIRIN, KASAP, BAKKAL VB. İŞYERLERİNDE TEMİZLİK, FAHİŞ FİYAT VE SON KULLANMA TARİHLERİNE YÖNELİK RUTİN DENETİMLERİNE DEVAM EDİYOR.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin halkın sağlığı, huzur ve güvenliği için 7/24 denetimlerini sürdürdüğünü belirterek “Ortahisar’ımızı vatandaşlarımız açısından daha yaşanılabilir bir kent yapmak adına üzerimize düşen görevleri eksiksiz yerine getirmekte karalıyız” dedi.

Ortahisar Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, gıda üretimi ve satışı yapılan zincir market, market, fırın, kasap, bakkal vb. işyerlerinde temizlik, fahiş fiyat ve son kullanma tarihlerine yönelik rutin denetimlerine devam ediyor.

Fahiş fiyat uygulayan işletmeler ve işyerleri için Trabzon Ticaret İl Müdürlüğü’ne, son kullanma tarihi geçmiş ürünlerle ilgili olarak da Ortahisar İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü’ne bildirim yapılarak gerekli işlemlerin yapılması sağlanıyor.

Özellikle yaz aylarında görülen kaldırım işgallerine yönelik olarak gereken işlemlerin yapıldığını dile getiren Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, “Zabıta Müdürlüğü ekiplerimiz, vatandaşların mağduriyetine neden olacak hiçbir suistimale izin vermiyor. Sorumluluk alanlarındaki bölgelerde kaldırım işgali yapan işletmeler önce ihbarname ile uyarılıyor, kaldırım işgalinin devam etmesi durumunda da cezai müeyyide uygulanıyor. Yaz sezonunda kaldırım işgali yapan yaklaşık 80 işletmeye yönelik kanuni işlem uygulandı. Sokaklarda görüntü kirliliğine neden olan her türlü malzeme ve atıklar da kaldırılıyor” diye konuştu.

Başkan Kaya, apart otel, otel, pansiyon gibi ruhsatsız konaklama tesisleriyle ilgili denetimlerin aralıksız sürdüğünü ve şu ana kadar 48’in üzerinde ruhsatsız işletmenin mühürlenerek faaliyetten men edildiğini belirtti. Kaya, “İşletme ve işyerlerinde gerek vatandaşlarımızın gerekse turistlerin mağduriyetine neden olacak, şehrimiz için kötü bir algı oluşturacak hiçbir konuda taviz vermeyeceğiz” şeklinde konuştu.

Zabıta ekiplerinin, vatandaşların duygularını sömürmek suretiyle dilencilik yapanlara da göz açtırmadığını kaydeden Zabıta Müdürü Ernul Arslan ise son bir ayda halkın ve şehre gelen turistlerin duygularını istismar ederek sokaklarda dilencilik yapan yabancı uyruklu 24 kişinin toplanarak Trabzon İl Göç İdaresi Müdürlüğü’ne teslim edildiğini ifade etti.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Ortahi̇sar Zabıtası Halkın Huzur Ve Sağlığı İçi̇n Deneti̇mleri̇ni̇ Sürdürüyor
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!