1. Haberler
  2. Erzincan
  3. Sağlık hizmetleri toplantısı gerçekleştirildi

Sağlık hizmetleri toplantısı gerçekleştirildi

Erzincan’da birinci basamak sağlık hizmetleri ile ikinci ve üçüncü basamak sağlık hizmetleri arasındaki dijital entegrasyon çalışmaları kapsamında istişare toplantısı yapıldı.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erzincan İl Sağlık Müdürü  Dr. Cihan Tekin başkanlığında birinci basamak sağlık hizmetleri ile ikinci ve üçüncü basamak sağlık hizmetleri arasındaki dijital entegrasyon çalışmaları kapsamında istişare toplantısı düzenlendi.

Erzincan’da birinci basamak sağlık hizmetleri ile ikinci ve üçüncü basamak sağlık hizmetleri arasındaki dijital entegrasyon çalışmaları kapsamında istişare toplantısı yapıldı.
Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi toplantı salonunda gerçekleşen toplantıya Sağlık Hizmetleri Başkanı  Dr. Gülşah Taş, hastane yönetimi, hastane Anabilim Dalı Başkanları ve Erzincan da  görev yapan Aile Hekimleri katılım sağladı. Toplantıda Erzincan genelinde vatandaşlara sunulan sağlık hizmetlerini ve sağlık kuruluşlarının durumlarını değerlendirmek, sorunları ve çözüm önerileri görüşüldü.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Sağlık hizmetleri toplantısı gerçekleştirildi
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!