Barınma

Erzurum

Oltuda Öğrenci̇leri̇n Barınma Sorunu, Başkan Çelebi̇ni̇n Gi̇ri̇şi̇mleri̇yle Çözüldü

Oltu Belediye Başkanı Adem Çelebi, üniversite öğrenimi için ilçeye gelen öğrencilerin barınma sorununu çözmek için önemli bir adım attı. Açıkta kalan 200 öğrencinin yurda yerleşmesini sağlayarak, onların yaşam koşullarını iyileştirdi.İlçede bulunan fakültelere ve yüksekokullara yerleşen ancak barınacak yurt bulamayan öğrenciler...

Haberi Oku
Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!