Üzgünüz”

Sivas

Rıza Çalımbay: “Kaybetti̇ği̇mi̇z İçi̇n Üzgünüz”

Hatayspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Sivasspor maçının ardından yaptığı açıklamada, "Oyuna bakarsan buradan en kötü berabere ayrılabilirdik. Güzel bir lig maçı oldu. Sivas’a gelip maç oynamak benim için de ayrı bir şey. Kaybettiğimiz için üzgünüz” dedi.Trendyol Süper Lig’in 9. haftasında...

Haberi Oku
Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!