TFF 2. Lig ekiplerinden 24 Erzincanspor, düzenlediği basın toplantısında kulübün geleceğine dair kritik mesajlar verdi ve üyelerine önemli bir çağrıda bulundu.
Toplantıya Asbaşkan Cenk Hakan Çelik, Genel Sekreter Rıfkı Erdem ile altyapı sorumluları Selçuk Satıroğlu ve Serkan Köse katıldı. Yönetim, özellikle kulübün mali yapısı, altyapı planlaması ve birlik beraberlik mesajlarını ön plana çıkardı.
Genel Sekreter Rıfkı Erdem, kulübün daha güçlü bir yapıya kavuşabilmesi için üyelik aidatlarının düzenli olarak ödenmesinin şart olduğunu belirterek, tüm üyelerin aidatlarını 30 Eylül 2026 tarihine kadar tamamlaması gerektiğini vurguladı. Aidatlarını yatıran üyelerin kulübün karar mekanizmalarında söz sahibi olmaya devam edeceğini ifade eden Erdem, kurumsal yapının güçlenmesi için herkesin sorumluluk üstlenmesi gerektiğini söyledi.
Toplantının dikkat çeken bir diğer başlığı ise 31 Mayıs’ta gerçekleştirilecek Tüzük Tadil Kongresi oldu. Yönetim, kongrede kulübün geleceğini doğrudan etkileyebilecek önemli değişikliklerin görüşüleceğini belirterek, tüm üyeleri kongreye katılmaya davet etti.
Yönetim, “24 Erzincanspor’un geleceğini birlikte şekillendirecek, güçlü ve kurumsal bir yapıya ulaşmak için tüm üyelerimizin katılımı çok değerli” mesajını paylaştı.




