1. Haberler
  2. Erzincan
  3. 24Erzincanspor’da Bayramlaşma Buluşması: Hedef 1. Lig

24Erzincanspor’da Bayramlaşma Buluşması: Hedef 1. Lig

24Erzincanspor’un bayramlaşma programında kulübün isim değişikliği, yeni sezon hedefleri ve 1. Lig yol haritası masaya yatırıldı.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

24Erzincanspor’un bayramlaşma programında kulübün isim değişikliği, yeni sezon hedefleri ve 1. Lig yol haritası masaya yatırıldı. Başkan Alaattin Yavuz Güneş ve Bakan Yardımcısı Batuhan Mumcu’dan dikkat çeken açıklamalar geldi.

Kurban Bayramı dolayısıyla Erzincanspor tarafından düzenlenen bayramlaşma programında kulübün geleceğine ilişkin önemli açıklamalar yapıldı. Yoğun katılımla gerçekleşen organizasyonda, yeni sezon hedefleri, kongre süreci ve kulübün yapılanma çalışmaları kamuoyuyla paylaşıldı.

Kulüp Başkanı Alaattin Yavuz Güneş ve yönetim kurulunun ev sahipliğinde gerçekleştirilen programa Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Dr. Batuhan Mumcu, Erzincan Belediye Başkanı Bekir Aksun, Gençlik ve Spor Bakanlığı Uluslararası Organizasyonlar ve Dış İlişkiler Daire Başkanı Volkan Burak Mumcu, siyasi parti temsilcileri, kurum yöneticileri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda davetli katıldı.

Programda konuşan Kulüp Başkanı Alaattin Yavuz Güneş, Erzincan halkının ve Erzincanspor camiasının Kurban Bayramı’nı kutlayarak kulübün geleceğine yönelik önemli bilgiler verdi. Güneş, 31 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleştirilecek tüzük kongresinde kulübün mevcut adı olan “Anagold 24 Erzincanspor”un değiştirileceğini açıkladı. Kongrenin kulüp açısından önemli kararların alınacağı bir süreç olacağını belirten Güneş, tüm üyeleri genel kurula katılmaya davet etti.

Yeni sezon hazırlıklarının yoğun şekilde sürdüğünü ifade eden Güneş, takımın hedefinin bir üst lig olduğunu vurguladı. Sponsorluk görüşmeleri ve transfer çalışmalarıyla ilgili temasların devam ettiğini belirten Başkan Güneş, kulüple ilgili gelişmelerin yalnızca resmi iletişim kanallarından takip edilmesi gerektiğini söyledi. Kamuoyunda dolaşan transfer ve sponsorluk iddialarına itibar edilmemesi çağrısında bulundu.

Erzincan Belediye Başkanı Bekir Aksun da yaptığı konuşmada kulübün çalışmalarını yakından izlediklerini belirterek, Erzincanspor’a yeni sezonda başarılar diledi. Aksun, kentin en önemli spor markalarından biri olan kulübün hedeflerine ulaşması için gerekli desteğin sürdürülmesinin önemine dikkat çekti.

Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Dr. Batuhan Mumcu ise Erzincanspor’a geçmişten bugüne katkı sağlayan tüm yönetici ve başkanlara teşekkür etti. Kulübün üst lig hedefi doğrultusunda önemli bir süreçten geçtiğini ifade eden Mumcu, yönetim kurulunun ortaya koyduğu çalışmalara destek verilmesi gerektiğini söyledi.

Başarılı örnekler üzerinden değerlendirmelerde bulunan Mumcu, son yıllarda önemli çıkış yakalayan Anadolu kulüplerini örnek göstererek Erzincanspor’un da benzer bir başarı hikâyesi yazabilecek potansiyele sahip olduğunu dile getirdi. Takımın bu sezonki öncelikli hedefinin 1. Lig’e yükselmek olduğunu belirten Mumcu, bu süreçte kulübün yanında olmaya devam edeceklerini kaydetti.

Bayramlaşma programı, katılımcıların karşılıklı iyi dileklerini paylaşmasının ardından sona erdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
24Erzincanspor’da Bayramlaşma Buluşması: Hedef 1. Lig
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!