1. Haberler
  2. Erzincan
  3. Ahmet Tanoğlu’ndan Huzurevi sakinlerine anlamlı davet

Ahmet Tanoğlu’ndan Huzurevi sakinlerine anlamlı davet

Erzincan Ticaret ve Sanayi Odası (Erzincan TSO) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Tanoğlu’nun ev sahipliğinde, 18-24 Mart Yaşlılara Saygı Haftası dolayısıyla özel bir iftar programı düzenlendi.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erzincan Ticaret ve Sanayi Odası (Erzincan TSO), 18-24 Mart Yaşlılar Haftası kapsamında 100. Yıl Atatürk Huzurevi sakinleriyle iftar buluşması gerçekleştirdi.

Erzincan Ticaret ve Sanayi Odası (Erzincan TSO) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Tanoğlu’nun ev sahipliğinde, 18-24 Mart Yaşlılara Saygı Haftası dolayısıyla özel bir iftar programı düzenlendi. Erzincan 100. Yıl Atatürk Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde kalan huzurevi sakinleri, Erzincan Park AVM içerisinde yer alan Garib Usta Restaurant’ta iftarda ağırlandı.

Yaşlılara Saygı Haftası kapsamında anlamlı etkinlik

Gerçekleştirilen iftar organizasyonuna Erzincan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Serdar Demirci, Erzincan Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Tanoğlu, Meclis Başkanı Mehmet Ali Aksu, Genel Sekreter Yardımcısı Serkan Yarcan ve huzurevi sakinleri katıldı. Bu özel buluşmada hem birlik beraberlik mesajı verildi hem de yaşlıların gönülleri kazanıldı.

Serdar Demirci: “Ulu çınarlarımız yolumuzu aydınlatıyor”

İftar programında konuşan Erzincan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Serdar Demirci, “Hepinize hayırlı akşamlar diliyorum. Allah tuttuğumuz oruçları kabul etsin. Burada çok güzel bir atmosferde iftarımızı açtık. Biliyorsunuz bu hafta 18-24 Mart Yaşlılar Haftası. Yaşlılarımız bizim için çok kıymetli. Kültürümüz ve medeniyetimizde ulu çınarlarımız her zaman tecrübeleri ve rehberlikleriyle bize yol gösterici olmuştur, olmaya da devam edecektir. Bu anlamda ETSO Yönetim Kurulu Başkanımız Ahmet Tanoğlu beyefendinin misafiri olduk. Kendisine teşekkürlerimi sunuyorum.” dedi.

Ahmet Tanoğlu: “Onların duası bizim için çok değerli”

Erzincan Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Tanoğlu, iftar programında yaptığı konuşmada, Yaşlılara Saygı Haftası kapsamında özel bir etkinlik planladıklarını belirterek, şunları söyledi: “Geçmiş yıllarda huzurevine giderek iftar programları düzenliyorduk. Bu yıl dedik ki yaşlılarımızı dışarı çıkartalım, değişiklik olsun. Onları biz ağırlayalım istedik. Gördüğüm kadarıyla misafirlerimiz de memnun kalmış. Bu bizleri ayrıca mutlu etti.” dedi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Ahmet Tanoğlu’ndan Huzurevi sakinlerine anlamlı davet
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!