Bazı incelemelerde bulunmak ve programlara katılmak üzere Erzincan’a gelen Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Erzincan Valiliğini ziyaret etti.
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’i Valilik önünde Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, AK Parti Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman, Belediye Başkanı Bekir Aksun ve il protokolü karşıladı. Karşılama programının ardından Valilik şeref defteri imzalandı. Burada bir açıklamada bulunan Bakan Tekin,: “ okul bahçelerimizi geleneksel oyun alanı haline getirmeye başladık. Öğrencilerin aktivitelerini artırmak için çalışmalar yaptık. Bu yıl Gençlik Spor Bakanlığımızı ile birlikte koordineli olarak okullarımızın uygun olan bahçelerinde spor salonlarını fiziki olarak gidermeye çalıştık. Erzincan Valiliği ile birlikte ve vekilimiz Süleyman Karaman’ın ısrarıyla bu uygulamayı Erzincan’da başlatmış bulunuyoruz. Valiliğimiz uygun okulları tespit edecek. Bizde spor salonu ihtiyaçlarını gidermiş olacağız. Bir çok etkinlik için çalışmalarımızı yapacağız.” Dedi.




