Söğütlü Belediye Başkanı İsa Koç, Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yaptı. Koç, bayramın huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.
Başkan İsa Koç, Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün önemine dikkat çekti. Bayramların toplumsal dayanışmayı güçlendiren özel günler olduğunu belirten Koç, vatandaşların bayramını kutladı.
Başkan Koç, Kurban Bayramı’nın manevi değerlerin en yoğun şekilde hissedildiği müstesna zamanlardan biri olduğunu ifade ederek, kurban ibadetinin yardımlaşma ve kardeşlik duygularını pekiştirdiğini söyledi. Bayramların kırgınlıkların geride bırakıldığı, sevgi ve hoşgörünün ön plana çıktığı önemli günler olduğuna vurgu yapan Koç, bu manevi atmosferin toplumsal birlikteliği daha da güçlendireceğini kaydetti.
Mesajında tüm vatandaşların ve İslam âleminin Kurban Bayramı’nı kutlayan Başkan Koç, bayramın Türkiye’ye ve tüm Türk-İslam dünyasına barış, huzur, sağlık ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.




