1. Haberler
  2. Gümüşhane
  3. Başkan Koç, bu barınak devletindir

Başkan Koç, bu barınak devletindir

Gümüşhane’nin Kelkit ilçesine bağlı Söğütlü Beldesi Belediye Başkanı İsa Koç, Ajans 29’a özel açıklamalarda bulunarak sosyal medyada bazı kişi ve gruplar tarafından eleştirilen hayvan barınağı projesiyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Gümüşhane’nin Kelkit ilçesine bağlı Söğütlü Beldesi Belediye Başkanı İsa Koç, Ajans 29’a özel açıklamalarda bulunarak sosyal medyada bazı kişi ve gruplar tarafından eleştirilen hayvan barınağı projesiyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

Başkan Koç, söz konusu barınağın Söğütlü Beldesi’ne yapılmasına yönelik eleştirilere yanıt vererek, projenin şahsi bir girişim olmadığını vurguladı. Koç, “Herkes şunu çok iyi bilsin ki bu yapılan hayvan barınağı ne Söğütlü Beldesi’nin, ne belediyenin, ne de herhangi bir şahsın malıdır. Bu, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın vermiş olduğu bir emirdir, talimattır ve yapılması gereken en önemli işlerdendir,” ifadelerini kullandı.

Başkan Koç, ”kimse kendi egosunu tatmin etmek için sakın yanlış bir şeye kapılmasın çünkü biz üç beş kişinin karşı çıkmasıyla bu projeyi durduracak değiliz. O kişiler Söğütlü beldesinin ayağına vurulmuş bir prangadır. Asla bizi yaptığımız ve yapacağımız projelerden işlerden geri döndüremezler. Tam tersine daha iyi ve daha azimli bir şekilde çalışıyoruz ve çalışacağız. Başkan İsa Koç, bu yapılan can dostlarımız için yani sahipsiz sokak köpekleri için yapılan bir hayvan barınağı. Yaklaşık beldeyle aradaki mesafe 2 kilometre var. Bu kadar mesafeden nasıl bir salgın hastalığı olur ki zaten hayvanların hepsi bakımlı olacak. Bu barınak Avrupa standartlarına uygun ve veteriner hekimlerin kontrolün de olacak bir barınaktır. Şimdi ben de şunu diyorum bu barınağa karşı çıkanlara sokaklarda başı boş gezen ve görüntü kirliliği ve bulaşıcı hastalık taşıyan köpeklerle günlük belde sokakların da temas ediliyor. Evlere dalıyorlar çöplerden çıkmıyorlar. Bakımsızlıktan ve açlıktan ölüyorlar kimsenin umurun da değil. O laf edenlerin zamanların da köpekleri çuvallara doldurup azıttırdılar sağa sola götürüp başka şehirlerin sınırları içine bırakıp hayvanları terk edip gelirdiler ama şimdi ne hikmetse hayan sever oldular. Bu yapılan barınandaki hayvanların dışkısı kimse kusura bakmasın Kelkit çayına akıtılmayacak büyük poseftik çukurları yapılarak orda saklanacak ve asla çevreye zarar vermeden devam edeceğiz . Yapılacak  hayvan barınağında çalışacak tüm personelin Söğütlü beldesi nüfusuna kayıtlı en az 15 işçi alarak burada çalışıp evine ekmek götürecek. Bizim beldemizde okumuş ama henüz görev alamamış veteriner hekim yada laborant okumuş kardeşlerimize öncelik tanıyıp o haktan yararlandıracağız. Onlara iş sağlamış olacağız tabiî ki bu barınak bittiğin de herkes gelip gezdiğin de ne kadar haklı bir projeyi savunduğumuzu da görecekler” dedi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Başkan Koç, bu barınak devletindir
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!