Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), Türkiye’nin 2024 yılına ait nüfus verilerini paylaştı. Buna göre Gümüşhanenin Söğütlü Belediyesi nüfusunu yüzde 28 oranında arttırdı.
Konu hakkında açıklamada bulunan Söğütlü Belediye Başkanı İsa Koç, şu ifadelere yer verdi: ‘Bugün Tüik verilerine göre Ülkemizin 2024 yılına ait nüfus verileri açıklandı.Buna göre belde nüfusumuz yüzde 28 lik bir artış göstermiştir.Beldemizin geleceği için hayli öneme sahip olan bu artış kuşkusuz ki bizleri mutlu etmiştir.Bununla birlikte bu nüfus artışının önümüzdeki yıllarda da artış yönünde sürekliliğinin ve kalıcılığının olması belde nüfusumuzla ilgili ulaşmak istediğimiz hedeftir.Bu doğrultuda yaptığımız çalışmalar sayesinde hedefimize ulaşacağız inşallah. Belediye yönetimi olarak ekibimle birlikte 2024 nüfus çalışmalarında topyekün bir seferberlik hali ile birlik beraberlik içerisinde bir çalışma yürüttük.Çalışmalarımız süresince tüm zorluklara ve karşılaşılan bir takım engelleme girişimlerine rağmen beldemizin geleceği adına gerek belde içerisinden gerekse il ve ilçe dışından ve hatta yurtdışından bizlere destek olan, emeği geçen tüm hemşehrilerime,belediye çalışanlarıma,söğütlü sevdalılarına; hassasiyetlerinden ve gayretlerinden dolayı teşekkür ve şükranlarımı sunuyorum. Nüfus sayımları öncesi belde nüfusumuzun azalacağı bununla beraber iller bankası payının azalacağı ve ve hatta beldelik vasfının düşeceği safsataları ile ellerini ovuşturan, türlü türlü senaryolar ile siz kıymetli hemşerilerimin aklını karıştırmaya ve beldemizin geleceği konusunda karamsarlığa düşürmeye çalışanlara en güzel mesajı sizler nüfus konusundaki desteklerinizle vermiş oldunuz ancak ben de şunu söylemek istiyorum: Kurduğunuz çirkin hayaller suya düşmeye mahkumdur.Güzel beldem Söğütlümüzün parlayan bahtına pranga vuramayacaksınız. Bizler var olduğumuz sürece beldemiz için her zaman en güzeli olacak’ dedi.




