1. Haberler
  2. Gümüşhane
  3. Başkan Ünal Yılmaz: “Bizim Derdimiz Her Zaman Kelkit’e Hizmet Etmek”

Başkan Ünal Yılmaz: “Bizim Derdimiz Her Zaman Kelkit’e Hizmet Etmek”

Kelkit Belediye Başkanı Ünal Yılmaz, makam aracı üzerinden yürütülen tartışmalara ilişkin açıklama yaptı. Yılmaz, kamuoyunu yanıltmaya yönelik iddiaların gerçeği yansıtmadığını belirterek hukuki süreç başlattıklarını duyurdu.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kelkit Belediye Başkanı Ünal Yılmaz, makam aracı üzerinden yürütülen tartışmalara ilişkin açıklama yaptı. Yılmaz, kamuoyunu yanıltmaya yönelik iddiaların gerçeği yansıtmadığını belirterek hukuki süreç başlattıklarını duyurdu.

Kelkit Belediye Başkanı Ünal Yılmaz, son günlerde belediye ve şahsı hakkında makam aracı üzerinden gündeme getirilen iddialara ilişkin yazılı bir açıklama yayımladı. Yılmaz, kamuoyunda algı oluşturulmaya çalışıldığını savunarak, yapılan eleştirilerin gerçeği yansıtmadığını ifade etti.

Başkan Yılmaz açıklamasında, belediyenin tüm faaliyetlerinin ve kullanılan kamu kaynaklarının şeffaf bir şekilde vatandaşların denetimine açık olduğunu vurguladı. Belediyenin hizmet odaklı çalışmalarını sürdürdüğünü belirten Yılmaz, bazı çevrelerin ise kamuoyunu yanıltmaya yönelik girişimlerde bulunduğunu öne sürdü.

Son dönemde sosyal medya ve bazı ulusal basın organlarında söz konusu araçla ilgili ortaya atılan rakamların gerçeği yansıtmadığını dile getiren Yılmaz, araç bedeli üzerinden kamuoyunda yanlış bir algı oluşturulmaya çalışıldığını söyledi. Bu kapsamda yayılan bilgilerin asılsız olduğunu savunan Başkan Yılmaz, ilgili kişi ve kuruluşlar hakkında hukuki süreç başlatıldığını açıkladı.

Kelkit halkının yapılan hizmetleri yakından takip ettiğini ifade eden Yılmaz, vatandaşların kimin hizmet ürettiğini, kimin ise polemik ve tartışmalarla gündemde kalmaya çalıştığını bildiğini belirtti.

Açıklamasında belediyenin çalışmalarına da değinen Başkan Yılmaz, eleştirilere rağmen yatırımların ve hizmetlerin aralıksız sürdüğünü kaydetti. Kelkit’in geleceği için çalışmaya devam edeceklerini vurgulayan Yılmaz, değerlendirmeyi her zaman olduğu gibi vatandaşların takdirine bıraktıklarını ifade etti.

Başkan Yılmaz, “Kelkit’e hizmet edenlerle Kelkit üzerinden hesap yapanlar hiçbir zaman aynı yerde olmayacaktır. Biz lafla değil, ortaya koyduğumuz eser ve hizmetlerle konuşmaya devam edeceğiz” mesajını verdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Başkan Ünal Yılmaz: “Bizim Derdimiz Her Zaman Kelkit’e Hizmet Etmek”
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!