Erzincan İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Birimi tarafından “Bilim ve Teknoloji Haftası” kapsamında teknolojinin bilinçli ve etkin bir şekilde kullanılması konusunda farkındalık oluşturuluyor.
Meydan24 AVM’de bilgilendirme standı kuruldu. Düzenlenen etkinlik kapsamında vatandaşlara dijital okuryazarlık, siber güvenlik, teknoloji bağımlılığı gibi konularda bilgilendirme yapıldı. Uzman kişilerce , teknolojinin günlük yaşamda doğru ve güvenilir kullanıma dair bilgiler paylaşıldı.




