Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi bugün hizmete başladı.
Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, bugün hizmete başlayacak olan Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Dörtyol Yerleşkesinde incelemelerde bulunarak İl Sağlık Müdürü Dr. Cihan Tekin, Hastane Başhekimi Prof.Dr. Ufuk Kurukluyıldız ve ilgili personellerden bilgi aldı.
Erzincanlılara hizmet vermeye başlayacak olan hastanede tüm hazırlıkların tamamlandığını belirten Vali Aydoğdu, emeği geçenlere teşekkür ederek Erzincan için hayırlı olmasını diledi.




