2024-2025 Eğitim Öğretim Yılının başlamasıyla birlikte İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, okul idarecileriyle bir araya gelerek değerlendirme toplantıları düzenledi.
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı 2. Dönem Şubat ayı Okul ve Kurum Müdürleri toplantısı Ortaöğretim kademesi düzeyinde Lise Müdürlerinin katılımı ile İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal başkanlığında, İl Milli Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda gerçekleştirildi.
Toplantıda hem ilk dönemin değerlendirmeleri hem de eğitim yılının ikinci döneminde yapılacak çalışmalar gözden geçirildi. İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, okul idarecilerinin istek ve taleplerini dinledi.




