1. Haberler
  2. Eğitim
  3. Değerlendirme toplantıları düzenledi

Değerlendirme toplantıları düzenledi

2024-2025 Eğitim Öğretim Yılının başlamasıyla birlikte İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, okul idarecileriyle bir araya gelerek değerlendirme toplantıları düzenledi.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

2024-2025 Eğitim Öğretim Yılının başlamasıyla birlikte İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, okul idarecileriyle bir araya gelerek değerlendirme toplantıları düzenledi.

2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı 2. Dönem Şubat ayı Okul ve Kurum Müdürleri toplantısı Ortaöğretim kademesi düzeyinde Lise Müdürlerinin  katılımı ile İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal başkanlığında, İl Milli Eğitim Müdürlüğü  toplantı salonunda gerçekleştirildi.

Toplantıda hem ilk dönemin değerlendirmeleri hem de eğitim yılının ikinci döneminde yapılacak çalışmalar gözden geçirildi. İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, okul idarecilerinin istek ve taleplerini dinledi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Değerlendirme toplantıları düzenledi
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!