Erzincan’da Terzibaba Camii, Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed’in (s.a.v.) 1500. doğum yılı münasebetiyle düzenlenen Mevlid Kandili programına ev sahipliği yaptı. Rebiülevvel ayının 12. gecesinde gerçekleşen etkinlik, ilahi ve dualarla dolu dolu manevi bir atmosfer oluşturdu.
Akşam namazının ardından başlayan programda cami hocalarının Mevlid-i Şerif ve aşr-ı şerifler okumasıyla başlayan etkinlik, birbirinden güzel ilahilerin seslendirilmesiyle devam etti. Kadın, erkek, genç ve yaşlı Erzincanlılar, Terzibaba Camii’nde bir araya gelerek sevgi ve hoşgörü mesajlarıyla birlik ve beraberlik duygusunu pekiştirdi.
Yatsı namazı öncesinde Erzincan İl Müftüsü İsmail Fakirullahoğlu, Mevlid Kandili’nin manevi önemini vurgulayan etkileyici bir vaaz verdi. Müftünün derin ve anlamlı sözleri, okunan dualar ve edilen niyazlarla birlikte camideki manevi hava doruğa ulaştı.
Programın sonunda Türkiye Diyanet Vakfı Erzincan Şubesi tarafından katılımcılara ikramlar sunuldu. Erzincan halkı, bu özel gecede bir kez daha sevgi, hoşgörü ve dayanışmanın önemini yürekten hissetti.




