Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Erzincan İl Başkanı Bilgehan Çağrı Özarslan, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’u makamında ziyaret etti.
Ziyarete, MHP Erzurum Milletvekili Prof. Dr. Kamil Aydın, Erzincan Belediye Başkanı Bekir Aksun ile birlikte ilçe belediye başkanları da katıldı. Heyet, Ankara’da gerçekleştirdikleri çeşitli temaslar kapsamında bakanlıkta değerlendirme ve istişare toplantısında bulundu.
Toplantıda, Erzincan’a yönelik devam eden ve planlanan projeler ele alınarak karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.Erzincan ve belediyeler adına gerçekleştirilen görüşmede; Altyapı çalışmaları,Kentsel dönüşüm Çevre yatırımları ,Sürdürülebilir şehircilik projeleri gibi birçok konuda değerlendirmelerde bulunuldu.
Ziyaretin ardından açıklamada bulunan MHP Erzincan İl Başkanı Özarslan, “Erzincan’ımıza yönelik göstermiş oldukları ilgi ve desteklerinden dolayı Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanımız Sayın Murat Kurum’a teşekkürlerimi sunuyorum,” ifadelerini kullandı.




