1. Haberler
  2. Erzincan
  3. Erzincan Spor Lisesi Giresun’da Şampiyon Oldu

Erzincan Spor Lisesi Giresun’da Şampiyon Oldu

Erzincan Spor Lisesi erkek badminton takımı bütün rakiplerini set vermeden yenerek büyük bir başarıya imza attı.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erzincan Spor Lisesi erkek badminton takımı bütün rakiplerini set vermeden yenerek büyük bir başarıya imza attı.

4-6 Şubat 2025 tarihleri arasında Giresun’da düzenlenen 12 ilin katıldığı Genç Erkekler ve Genç Kadınlar Badminton Grup birinciliğinde Erzincan’ı temsil eden Erzincan Spor Lisesi Erkek Badminton takımı bütün rakiplerini set vermeden yenerek gurup şampiyonu olarak Türkiye Şampiyonası finalerine de katılmaya hak kazanandılar.

Alınan başarıdan dolayı duyduğu memnuniyeti dile getiren Erzincan Spor Lisesi müdürü Deniz Ergün, bu başarıda emeği geçen öğrencilerimizi ve antrenörleri Murat Sönmez’i tebrik ederim. dedi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Erzincan Spor Lisesi Giresun’da Şampiyon Oldu
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!