1. Haberler
  2. Erzincan
  3. Erzincan Valiliğinden deprem açıklaması ‘Herhangi Bir Olumsuz Durum Yok’

Erzincan Valiliğinden deprem açıklaması ‘Herhangi Bir Olumsuz Durum Yok’

Erzincan Valiliğinden saat 15.13’te meydana gelen depremin ardından yazılı bir açıklama yapıldı.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erzincan Valiliğinden saat 15.13’te meydana gelen depremin ardından yazılı bir açıklama yapıldı. Açıklamada şu ifadelere yer verildi; “05.01.2025 tarihi saat 15.13 sıralarında merkez üssü Erzincan merkez olan 3,2 büyüklüğünde bir deprem meydana gelmiştir.

Meydana gelen depremin ardından ilgili birimlerimiz tarafından yapılan saha taramalarında, şu ana kadar can ve mal kaybına yönelik olumsuz bir durum bulunmamakta olup saha taramalarına devam edilmektedir. Ayrıca vatandaşlarımız tarafından da ilgili kurumlarımıza şu ana kadar herhangi bir olumsuzluk bildirilmemiştir.

Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu: ‘Tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Rabbim, şehrimizi ve ülkemizi her türlü afetten korusun.”Dedi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Erzincan Valiliğinden deprem açıklaması ‘Herhangi Bir Olumsuz Durum Yok’
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!