1. Haberler
  2. Erzincan
  3. Erzincan’a derecelerle döndüler

Erzincan’a derecelerle döndüler

Büyük Bayanlar Türkiye Güreş Şampiyonasında İl Özel İdaresi Güreş Takımı 3 Bronz 1 Altın madalya kazanarak Erzincan’a derecelerle döndüler.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Ankara’da yapılan Büyük Bayanlar Türkiye Güreş Şampiyonasında İl Özel İdaresi Güreş Takımı 3 Bronz  1 Altın madalya kazanarak Erzincan’a derecelerle döndüler.

Yaşları küçük olmasına rağmen doktor raporuyla müsabakalara katılan Erzincanlı sporcuların başarısı takdir kazandı. Başarılı sporcuların Antrenörü Habip Halepli sporcularını tebrik ederek, düzenli çalışmanın karşılığını aldıklarını belirterek, Erzincan’ın Güreş branşında ülkede söz sahibi olduğunu dile getirdi.

Şampiyonada Bayan ve Erkek sporcular 3 Altın Madalya kazandılar. Sporcuların elde ettiği dereceler şöyle;

Özlem GÜRSOY 59 kg’da  3.lük, Songül Aydemir 62 kg’da  3.lük, Tuğba Aktaş 68 kg’da 3.lük, Seda Başgöl 72 kg’da 3.lük elde ederken, Elvira Süleyman Kamaloğlu 57 kg’da  1.ci, ve Emrah ormanoğlu 61 kg’da 1. oldu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Erzincan’a derecelerle döndüler
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!