1. Haberler
  2. Erzincan
  3. Erzincanlı Milli sporculardan bir başarı daha

Erzincanlı Milli sporculardan bir başarı daha

Erzincanlı Milli Badmintoncular Nazlıcan İnci ve Bengisu Erçetin, Victor Swedish Open 2025 şampiyonu oldu.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erzincanlı Milli sporcular Nazlıcan İnci ve Bengisu Erçetin, 2025 Victor Swedish Open Badminton Turnuvası’nda tarihi bir başarıya imza atarak Kadınlar Çiftler kategorisinde şampiyon oldu.

Kazanılan şampiyonluk sonrası Erzincan Valisi Hamz aAydoğdu, Erzincanlı Milli Badmintoncular Nazlıcan İnci ve Bengisu Erçetin ile antrenörleri Uğur Erçetin ve Murat Sönmez’i telefon ile arayarak tebrik etti.

Milli sporcuları ve antrenörlerini tebrik eden Vali Hamza Aydoğdu, Milli sporcular ile yaptığı telefon görüşmesinde “Bu başarı, sizlere yalnızca madalyalar ve kupalar getirmedi; aynı zamanda, bu ülkenin genç kızlarına, “Evet, biz de yapabiliriz!” dedirtti. Bugün, sizlerin gösterdiği bu büyük başarıyla, Erzincan’ın ve Türkiye’nin adını tüm dünyaya duyurmuş oldunuz. Bu şampiyonluk, sadece bir başlangıç. Her biriniz, gelecekte çok daha büyük başarılara imza atacaksınız, bundan eminiz. Sizleri tekrar tebrik ediyor, başarılarınızın devamını diliyorum. Yolunuz açık, şansınız bol olsun” dedi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Erzincanlı Milli sporculardan bir başarı daha
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!