Eskişehir’de yapılan 17 Yaş Altı Türkiye Badminton Şampiyonası sona erdi. Erzincanlı sporcular turnuvada üçüncülük elde etti.
17 Yaş Altı Türkiye Badminton Şampiyonasında Erzincanlı sporculardan Furkan Bultan (Erzincan İl Özel İdaresi Spor Kulübü), Hazal Bengisu Keskin/Beril Özübir (Erzincan İl Özel İdaresi Spor Kulübü’nde başarı elde eden sporcular oldu.
Müsabakalar sonunda derece alan sporcuların ödüllerini Badminton Federasyonu Asbaşkanları Zafer Şahin, Şaban Kırcalı, Badminton Federasyonu Genel Sekreteri Mücahit Güner, takdim etti.




