1. Haberler
  2. Erzincan
  3. ERZİNCANLI SPORCULARDAN GÜMÜŞ MADALYA

ERZİNCANLI SPORCULARDAN GÜMÜŞ MADALYA

Hırvatistan’ın Opatija şehrinde düzenlenen U-13 Adria Youth International Badminton Turnuvası’nda ülkemizi ve Erzincan’ı gururla temsil eden Erzincanlı sporcular büyük bir başarıya imza attı.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Hırvatistan’ın Opatija şehrinde düzenlenen U-13 Adria Youth International Badminton Turnuvası’nda ülkemizi ve Erzincan’ı gururla temsil eden Erzincanlı sporcular büyük bir başarıya imza attı.

12 ülkeden 155 sporcunun mücadele ettiği uluslararası organizasyonda; Karışık Çiftler (Mix) kategorisinde yarışan sporcular Elif Yağmur Uçar ve Yusuf Cembekli, üstün bir performans sergileyerek Avrupa İkincisi oldu ve gümüş madalyayı ülkemize kazandırdı.

Uluslararası arenada şanlı bayrağımızı dalgalandırarak hem ülkemizin hem de Erzincan’ımızın adını başarıyla duyuran sevgili sporcularımızı ve bu büyük başarıda emeği geçen antrenörlerimizi yürekten tebrik ediyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyoruz.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
ERZİNCANLI SPORCULARDAN GÜMÜŞ MADALYA
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!