1. Haberler
  2. Erzincan
  3. İftarda Erzincanlılar bir araya geldi

İftarda Erzincanlılar bir araya geldi

İstanbul’da Refahiye Kültür ve Dayanışma Derneği tarafından organize edilen programda Erzincanlılar bir araya geldi.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erzincanlılar iftarda bir araya gelmeye devam ediyor. Refahiye Kültür ve Dayanışma Derneği tarafından organize edilen iftar programına son başbakan Binali Yıldırım, Erzincan AK Parti Milletvekili Süleyman Karaman, İstanbul Milletvekili Serkan Bayram ve çok sayıda davetli katıldı.

Erzincan AK Parti Milletvekili Süleyman Karaman, burada yaptığı paylaşımda: “Başbakanımız ile birlikte, Refahiye Kültür ve Dayanışma Derneğimizin nazik davetine icabet ederek kıymetli hemşehrilerimizle bir araya gelmekten büyük mutluluk duyduk.

Bu anlamlı buluşmayı düzenleyen Refahiye Dernek Başkanımız Erdal Batal ve yönetimine gönülden teşekkür ediyorum.

Bu vesileyle tüm hemşehrilerime hayırlı Ramazanlar diliyorum. Birlik ve beraberliğimiz daim olsun. Dualarımız, mazlumların umudu, milletimizin birliği ve dirliği için olsun. Rabbim hepimizi sağlık ve huzur içinde bayrama kavuştursun inşallah.” Dedi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
İftarda Erzincanlılar bir araya geldi
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!