1. Haberler
  2. Erzincan
  3. İl protokolü Garnizon Şehitliği’ni ziyaret etti

İl protokolü Garnizon Şehitliği’ni ziyaret etti

Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Belediye Başkanı Bekir Aksun, EBYÜ Rektörü Prof.Dr. Akın Levent ve protokol üyeleriyle birlikte Ramazan Bayramı arefesinde Garnizon Şehitliği'ni ziyaret etti.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erzincan Valisi  Hamza Aydoğdu, Belediye Başkanı Bekir Aksun, EBYÜ Rektörü Prof.Dr. Akın Levent ve protokol üyeleriyle birlikte Ramazan Bayramı arefesinde Garnizon Şehitliği’ni ziyaret etti.

Okunan Kur’an-ı Kerim tilaveti ve duaların ardından vatanı uğruna canlarını feda eden aziz şehitlerin mezarlarına karanfiller bırakıldı.

Daha sonra beraberindeki protokol üyeleriyle birlikte Erzincan’ın manevi önderlerinden Terzibaba Hazretleri’nin türbesini ziyaret eden Vali Aydoğdu, mezarlık ziyareti yapan hemşehrilerimizle de hasbihâlde bulunarak hayırlı bayramlar diledi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
İl protokolü Garnizon Şehitliği’ni ziyaret etti
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!