1. Haberler
  2. Erzincan
  3. İşleyen, Kemahlılar Derneği programına katıldı

İşleyen, Kemahlılar Derneği programına katıldı

Diyanet İşleri Başkanı Yardımcısı Burhan İşleyen, Kemahlılar Derneği programına katıldı.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Burhan İşliyen, Erzincan Kemahlılar Derneği tarafından düzenlenen bir programa katıldı. Sohbet formatında gerçekleşen etkinlik, misafir katılımcılar tarafından büyük ilgi gördü.

Diyanet İşleri Başkanı Yardımcısı Burhan İşleyen, Kemahlılar Derneği programına katıldı.

Ev sahipliğini Kemahlılar Dernek Başkanı Mahmut Cantekin’in yaptığı programa, Erzincan İl Müftüsü İsmail Fakirullahoğlu da katılım sağladı. Etkinlikte, İslam’ın temel değerleri, toplumsal dayanışma ve manevi birlik konuları ele alındı. Katılımcılar, program boyunca İşliyen’in sohbetini ilgiyle dinleyerek, gündeme dair sorular sorma fırsatı buldu.

Dernek Başkanı Mahmut Cantekin, konuşmasında, bu tür etkinliklerin birlik ve beraberliği pekiştirdiğini vurguladı. İl Müftüsü İsmail Fakirullahoğlu ise manevi değerlerin yaşatılmasının önemine dikkat çekerek katılımcılara teşekkür etti.

Program sonunda katılımcılar, İşliyen ve diğer konuşmacılarla hatıra fotoğrafı çektirerek memnuniyetlerini dile getirdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
İşleyen, Kemahlılar Derneği programına katıldı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!