Kelkit Türk Eğitim Sen Ailesi Sarıkamış Harekatının 110.yıl dönümünde 36 öğretmen ile birlikte “Bu Toprakta İzin Var” ve Türkiye Şehitleriyle Yürüyor”temasıyla düzenlenen anma etkinliklerine Kars Türk Eğitim-Sen ev sahipliğinde katılarak aziz şehitleri Sarıkamış’ta rahmetle bir kez daha andı.
Kelkit Türk Eğitim -Sen ilçe başkanı Nihat Köksal, Birinci Dünya Savaşı’nda açılan Kafkas Cephesi’ne ulaşmak için Sarıkamış yoluna koyulan ordumuza Allahuekber Dağları geçit vermedi. Binlerce yiğit donarak ve göğüs göğse savaşarak şehit düştü…Sarıkamış yaramızdır, borandır SarıkamışSarıkamış ayazdır, destandır Sarıkamış
Tam doksan bin ANA’dır Sarıkamış….
Korkusuzca ölüme yürüyen kefensiz kar çiçeklerini unutmadık, unutmayacağız!
Onlar dönmeyi düşünmediler, 110. yıl önce şehadete yürüyerek, bu toprakları bize vatan yapan Sarıkamış şehitlerimiz başta olmak üzere,Tüm şehitlerimizi bir kez daha rahmet ve şükranla anıyoruz.diyerek bu anlamlı yürüyüşe katılan bütün öğretmenlere teşekkür etti.




