1. Haberler
  2. Erzincan
  3. Kemah ilçesinde yapılacak olan çalışmalar için protokol imzalandı

Kemah ilçesinde yapılacak olan çalışmalar için protokol imzalandı

Erzincan’ın Kemah ilçesinde yapılacak olan 4-6 yaş Kuran Kursu ve İlçe Müftülüğü hizmet binası ile Kemah Öğretmen Evi yapımı ile ilgili olarak Kemah Belediyesi ile İl Müftülüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında protokol imza töreni gerçekleştirildi.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erzincan  İl Halk Kütüphanesi toplantı salonunda, Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu’nun başkanlığında  yapılan protokole Erzincan Belediye Başkanı Bekir Aksun, Kemah Kaymakamı Ökkeş Sefa Türkoğlu, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Akın Levent, Kemah Belediye Başkanı Cevdet Bayram, Erzincan İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, İl Müftülüğü İsmail Fakirullahoğlu katıldı.

Kemah Belediyesi ile İl Müftülüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında protokol imza töreni öncesi konuşan Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu: ‘ Kemah ilçesinde milli eğitim müdürlüğüne tahsis bir arsamız vardı. Eski hastane binası. Bu öğretmenevine dönüştürülme karşılığında Kemah Belediye başkanlığına verildi. Bugün yapılacak protokol ile Kemah ilçemize bir öğretmen evi kazandırıyoruz. Öğretmenevine dönüştürülecek bu binanın bütün donatım ihtiyacını Kemah Belediyesi karşılayacak. Kemah ilçesine kazandırılacak bu öğretmenevi 20 odalı ve 30 yataklı bir öğretmenevi olacak. Öğretmenlerimiz başta olmak üzere Kemah turizm açısından da gelişen bir ilçemiz. Bu anlamda da ciddi bir sıkıntıyı ortadan kaldıracağız. Burada emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Yine bir diğer protokol hakkında da konuşmasını sürdüren Vali Aydoğdu, ilçemiz çarsı mahallesinde tahsis edilen diğer bir arsa üzerine 4-6 yaş kuran kursu, gündüzlü erkek hafız kuran kursu, gündüzlü hafız kız kuran kursu, ve müftülük hizmet binası protokolü imzalanacaktır. Bunu hem belediye hem kaymakamlık hem de hayırseverlerimizin desteğiyle yapmış olacağız. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum ’ dedi.

Yapılan diğer konuşmaların ardından protokol imza töreni yapılarak hatıra fotoğrafı çektirildi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Kemah ilçesinde yapılacak olan çalışmalar için protokol imzalandı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!