1. Haberler
  2. Erzincan
  3. Kemaliye’de Yaralı Şahin Jandarma ve Doğa Koruma Ekiplerinin İş Birliğiyle Sağlığına Kavuştu

Kemaliye’de Yaralı Şahin Jandarma ve Doğa Koruma Ekiplerinin İş Birliğiyle Sağlığına Kavuştu

Kemaliye’de yol kenarında yaralı bulunan şahin, jandarma ve Doğa Koruma ekiplerinin iş birliğiyle tedavi edilerek doğaya geri salındı. Bölgedeki doğa ve hayvan sevgisi örneği takdir topladı.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kemaliye’de yol kenarında yaralı bulunan şahin, jandarma ve Doğa Koruma ekiplerinin iş birliğiyle tedavi edilerek doğaya geri salındı. Bölgedeki doğa ve hayvan sevgisi örneği takdir topladı.

Kemaliye ilçesinde jandarma ekipleri, yol kenarında yaralı halde buldukları bir şahini dikkatle koruma altına aldı. Hızla Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü’ne haber veren jandarma, yaralı şahinin hayatının kurtarılmasında önemli rol oynadı. Müdürlük ekipleri olay yerine intikal ederek şahini gerekli tıbbi müdahale ile tedavi etti.

Tedavi sürecinin ardından sağlığına kavuşan şahin, doğal yaşam alanına salınmak üzere hazırlanıyor. Bu anlamlı müdahale, jandarma personelinin doğa ve hayvan sevgisini bir kez daha gözler önüne serdi.

Jandarma ve Doğa Koruma ekiplerinin ortak çalışması, Kemaliye bölgesindeki vahşi yaşamın korunması adına önemli bir adım oldu. Yetkililer, bu duyarlı davranış nedeniyle jandarma ekiplerine teşekkür etti.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Kemaliye’de Yaralı Şahin Jandarma ve Doğa Koruma Ekiplerinin İş Birliğiyle Sağlığına Kavuştu
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!