1. Haberler
  2. Gümüşhane
  3. Köksal, yarıyıl dolayısıyla bir mesaj yayınladı

Köksal, yarıyıl dolayısıyla bir mesaj yayınladı

Kelkit Türk Eğitim-Sen İlçe Başkanı Nihat Köksal, yarıyıl dolayısıyla bir mesaj yayınladı.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kelkit Türk Eğitim-Sen İlçe Başkanı Nihat Köksal, yarıyıl dolayısıyla bir mesaj yayınladı.

Köksal mesajında şu ifadelere yer verdi: ‘Sevgili Öğrencilerimiz, Değerli Öğretmenlerimiz ve Kıymetli Velilerimiz,2024-2025 eğitim öğretim yılının ilk yarısını tamamlarken öğrencilerimizin karne heyecanını paylaşıyor, tüm öğrenci ve öğretmenlerimize iyi tatiller diliyorum.Sevgili öğrenciler; bir dönem boyunca bin bir emek verip özveriyle çalışıp umutla ve heyecanla başlanan bir eğitim ve öğretim yılının yarısını tamamladınız. Yarıyıl tatiline gelmenin mutluluğunu ve karne almanın heyecanını yaşarken, tatilde hem dinlenme hem de eksikliklerinizi giderme fırsatı bulacaksınız. Tatilde dinlenmenizi, aileniz ve sevdiklerinizle birlikte zaman geçirmenizi, sportif, sanatsal ve kültürel değeri olan sosyal aktivitelere katılmanızı ve kitap okumanızı öneriyorum. Kitap okumak size yol gösterecek, iç dünyanızı zenginleştirecek ve yarınlara umutla bakmanızı sağlayacaktır. Tatil sürecini en iyi şekilde değerlendirmeniz temennisiyle,sevgili öğrencilerimizin ve onları hayata hazırlayan değerli öğretmenlerimizin mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yarıyıl tatili geçirmelerini diliyor, sevgilerimi sunuyorum.’ Dedi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Köksal, yarıyıl dolayısıyla bir mesaj yayınladı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!