Kelkit Türk Eğitim-Sen İlçe Başkanı Nihat Köksal, yarıyıl dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Köksal mesajında şu ifadelere yer verdi: ‘Sevgili Öğrencilerimiz, Değerli Öğretmenlerimiz ve Kıymetli Velilerimiz,2024-2025 eğitim öğretim yılının ilk yarısını tamamlarken öğrencilerimizin karne heyecanını paylaşıyor, tüm öğrenci ve öğretmenlerimize iyi tatiller diliyorum.Sevgili öğrenciler; bir dönem boyunca bin bir emek verip özveriyle çalışıp umutla ve heyecanla başlanan bir eğitim ve öğretim yılının yarısını tamamladınız. Yarıyıl tatiline gelmenin mutluluğunu ve karne almanın heyecanını yaşarken, tatilde hem dinlenme hem de eksikliklerinizi giderme fırsatı bulacaksınız. Tatilde dinlenmenizi, aileniz ve sevdiklerinizle birlikte zaman geçirmenizi, sportif, sanatsal ve kültürel değeri olan sosyal aktivitelere katılmanızı ve kitap okumanızı öneriyorum. Kitap okumak size yol gösterecek, iç dünyanızı zenginleştirecek ve yarınlara umutla bakmanızı sağlayacaktır. Tatil sürecini en iyi şekilde değerlendirmeniz temennisiyle,sevgili öğrencilerimizin ve onları hayata hazırlayan değerli öğretmenlerimizin mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yarıyıl tatili geçirmelerini diliyor, sevgilerimi sunuyorum.’ Dedi.