1. Haberler
  2. Eğitim
  3. “Öğretmen Buluşmaları” devam ediyor

“Öğretmen Buluşmaları” devam ediyor

Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, "Öğretmen Buluşmaları" kapsamında İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal ile birlikte fizik, kimya, biyoloji ve matematik branşlarındaki öğretmenlerle bir araya geldi.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erzincan Valisi  Hamza Aydoğdu, “Öğretmen Buluşmaları” kapsamında İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal ile birlikte fizik, kimya, biyoloji ve matematik branşlarındaki öğretmenlerle bir araya geldi.

Öğretmenlerle eğitim ve gençler üzerine sohbet eden Vali Aydoğdu, “Gençler bizim aynamız. Bizler nasıl olursak onlar da öyle olur. Bu nedenle gençlerimize nasihat etmek yerine onlara davranışlarımızla örnek olmalıyız.” dedi.

 Birbirimizi ötekileştirmeden sevmenin önemine değinen Vali Hamza Aydoğdu,  farklılıklarımızın bizlerin zenginliği olduğunu belirtti.

Öğretmenlerin fedakârca çalıştığını belirten Vali Hamza Aydoğdu, göstermiş oldukları üstün gayretten ötürü tüm öğretmenlere teşekkür ederek başarılı bir eğitim-öğretim dönemi diledi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
“Öğretmen Buluşmaları” devam ediyor
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!