Refahiye Kaymakamlığı koordinesinde, İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nden gelen 16 ortaokul öğrenci, Refahiye Gençlik Merkezi’nde keyifli etkinlikler gerçekleştirdi.Ayrıca öğrenciler Akarsu Şelalesi’ni gezerek doğa yürüyüşü yaptı. Akabinde, öğrencilere çeşitli hediyeler takdim edilerek, etlinlik tamamlandı.
Bu proje, öğrencilere hem doğayı keşfetme fırsatı sundu hem de takım çalışması ve sosyal etkileşim becerilerini geliştirmelerine yardımcı oldu.




