Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Ebeler ve Hemşireler Haftası kapsamında Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi.
Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, “Ebeler ve Hemşireler Haftası” dolayısıyla Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görev yapan sağlık çalışanlarıyla buluştu. Programa İl Sağlık Müdürü Cihan Tekin ile Hastane Başhekimi Ufuk Kuyrukluyıldız de katıldı.
Düzenlenen etkinlikte konuşan Vali Aydoğdu, hemşire ve ebelerin sağlık sisteminin en önemli yapı taşlarından biri olduğunu vurgulayarak, sağlık çalışanlarının gösterdiği fedakârlığın her türlü takdirin üzerinde olduğunu ifade etti. İnsan hayatına dokunan kutsal bir görevi büyük bir özveriyle yerine getiren sağlık personeline teşekkür eden Aydoğdu, gece gündüz demeden hizmet veren tüm çalışanların toplum için büyük bir değer taşıdığını söyledi.
Vali Aydoğdu konuşmasında, başta hemşireler ve ebeler olmak üzere tüm sağlık çalışanlarının “Ebeler ve Hemşireler Haftası”nı kutlayarak, sağlık hizmetlerinin her aşamasında emek veren personele teşekkür etti.




