Erzincan milletvekili Mustafa Sarıgül, Sakaltutan yolunda yaşanan kazalara değinerek, 2025 yılında planlanan programlar içine alınmasını istedi.
Sakaltutan mevkisinde yaptığı paylaşımda CHP Milletvekili Mustafa Sarıgül; ‘ şuanda Sakaltutandayım. 2024 yılının bitmesine dakikalar kala Sakaltutan’da her sene onlarca yurtdaşımızı kaybediyoruz. Daha 3 gün önce Kartal Belediyesi’nin arabası malasf burada kaza yaptı. İstiyorum ki Sakaltutan tünneli 2025 yılı planlarına alınsınve canlarımızı Sakalttan’da kaybetmeyelim’ diye konuştu.




