Söğütlü Belediyesi’nin geleneksel olarak organize ettiği iftar programında belde halkıyla bir araya geldiler.
Gümüşhane Kelkit Söğütlü Belde Belediye Başkanı İsa Koç’un davetlisi olarak iftar davetine belde halkı ve komşu köylerden yoğun bir katılım sağlandı.
Söğütlü Belediye Başkanı İsa Koç ramazan ayı dolayısıyla hazırladığımız bu iftar programına öncelikle bizleri kırmayıp gelen tüm belde halkıma ve komşu köylerden katılan misafirlerime sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum dedi.

Başkan Koç, 11 ayın sultanı olan ibadetlerin en hayırlısı olarak bildiğimiz ramazan oruçlarımızı tuttuk . Allah kabul etsin inşallah ramazan bayramımızı da sağlıklı kazasız belasız güzellikler içerisin de kutlarız ama bizler için önem taşıyan bir konuda bayramlarda küskünlerin ve dargınların bir araya gelerek sarılıp kucaklaşması. Bayramlaşarak küskünlüğü ve barışmayı sağlamasıdır biz her daim dostluk ve barışın ülkemizde ve memleketimiz de yaygın olmasını istiyoruz diyen Koç konuşmasının devamında Koç, ramazan ayı dolayısı ile özellikle Filistin de ve tüm islam devletlerin de zulüm gören müslüman kardeşlerimizin de inşallah tez zaman içerisin de zalimlerin źulmünden kurtulup bayramlarını ve yaşamlarını rahatlıkla sürdürmelerini onların da yaşam haklarına kavuşmalarını yüce mevladan dualarımızla niyaz ediyorum ve bütün Türk ve islam aleminin ramazan bayramını en içten dileklerim ile kutluyorum dedi.




