1. Haberler
  2. Erzincan
  3. Süleyman Karaman’dan 13 Mart 1992 depremi anma mesajı

Süleyman Karaman’dan 13 Mart 1992 depremi anma mesajı

Erzincan’ımızın hafızasında derin izler bırakan 13 Mart 1992 depreminin yıl dönümünde, kaybettiğimiz vatandaşlarımızı rahmetle anıyor, yakınlarına bir kez daha başsağlığı diliyorum.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erzincan’ımızın hafızasında derin izler bırakan 13 Mart 1992 depreminin yıl dönümünde, kaybettiğimiz vatandaşlarımızı rahmetle anıyor, yakınlarına bir kez daha başsağlığı diliyorum.

Bu büyük felaket, bizlere dayanışmanın ve birlik olmanın ne kadar önemli olduğunu gösterdi. Depremin yaralarını sarmak için o gün nasıl omuz omuza verdiysek, bugün de Erzincan’ımızı daha güvenli ve dirençli bir şehir haline getirmek için var gücümüzle çalışıyoruz.

Deprem gerçeğini asla unutmadan, bilinçli ve hazırlıklı bir toplum oluşturmak adına her türlü tedbiri almak hepimizin sorumluluğudur. Bu vesileyle, afetlerde hayatını kaybeden tüm vatandaşlarımızı saygıyla anıyor, Rabbimden bir daha böyle acılar yaşatmamasını niyaz ediyorum.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Süleyman Karaman’dan 13 Mart 1992 depremi anma mesajı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!