1. Haberler
  2. Erzincan
  3. Vali Aydoğdu, nöbette olan personeli ziyaret etti

Vali Aydoğdu, nöbette olan personeli ziyaret etti

Vali Aydoğdu ve beraberindeki birim amirleri 2024 yılının son saatlerinde;Mertekli Jandarma Yol Kontrol Noktasını,Akyazı Polis Uygulama Noktasını, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünü Erzincan şehir merkezine görev yapan emniyet personellerini ziyaret ettiler.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erzincan Valisi  HamzaAydoğdu, Vali Yardımcısı Mehmet Emre Canpolat, İl Jandarma Komutanı Tuğg. Veysel Yanık ve İl Emniyet Müdürü Zafer Baybaba ile birlikte, vatandaşların  huzur ve güvenliği için mesai mefhumu gözetmeksizin fedakarca görev yapan görevlileri  ziyaret etti.

Vali Aydoğdu  ve beraberindeki birim amirleri 2024 yılının son saatlerinde;Mertekli Jandarma Yol Kontrol Noktasını,Akyazı Polis Uygulama Noktasını, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünü  Erzincan şehir merkezine görev yapan emniyet personellerini  ziyaret ettiler.

Jandarmalara, polislere, 112 Acil Çağrı personellerine ve görevi başındaki tüm çalışanlara kolaylıklar dileyerek yeni yıllarını kutlayan  Vali Aydoğdu “Bu millet, sizin gibi fedakâr evlatları olduğu için daima huzur içinde olacak. Yeni yılın hepimize sağlık, huzur ve mutluluk getirmesi için dua ediyoruz. İyi ki varsınız.” dedi.

Uygulama noktalarında trafik denetimi yapılan araç sürücülerin ve yolcuların da yeni yılını kutlayan Vali Aydoğdu, ikramlarda bulunarak hayırlı yolculuklar diledi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Vali Aydoğdu, nöbette olan personeli ziyaret etti
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!