1. Haberler
  2. Gümüşhane
  3. Başkan Ünal Yılmaz: “Kelkit’e Hizmet Yolunda Engelleri Aşmaya Devam Edeceğiz”

Başkan Ünal Yılmaz: “Kelkit’e Hizmet Yolunda Engelleri Aşmaya Devam Edeceğiz”

Kelkit Belediye Başkanı Ünal Yılmaz, son günlerde basında yer alan iddialara ilişkin açıklama yaptı. Yılmaz, Kelkit’e hizmet etmeye kararlılıkla devam edeceklerini ve kamuoyunu yanıltmaya yönelik girişimlere karşı gerekli adımların atılacağını söyledi.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kelkit Belediye Başkanı Ünal Yılmaz, son günlerde basında yer alan iddialara ilişkin açıklama yaptı. Yılmaz, Kelkit’e hizmet etmeye kararlılıkla devam edeceklerini ve kamuoyunu yanıltmaya yönelik girişimlere karşı gerekli adımların atılacağını söyledi.

Kelkit Belediye Başkanı Ünal Yılmaz, son günlerde yerel ve ulusal basında belediye çalışmalarıyla ilgili ortaya atılan iddialara ilişkin yazılı bir açıklama yaptı. Yılmaz, göreve geldikleri ilk günden bu yana Kelkit’in gelişimi ve refahı için çalıştıklarını belirterek, hizmet odaklı belediyecilik anlayışından taviz vermeyeceklerini vurguladı.

Başkan Yılmaz, açıklamasında Kelkit’i daha yaşanabilir, daha gelişmiş ve daha güçlü bir ilçe haline getirmek için çalışmalarını sürdürdüklerini ifade etti. Son dönemde bazı medya organlarında yer alan haber ve yorumları eleştiren Yılmaz, bu yayınların koordineli bir kampanyanın parçası olduğunu öne sürdü.

Belediye olarak yaptıkları her yatırımın ve hizmetin hesabını doğrudan Kelkit halkına verdiklerini kaydeden Yılmaz, kamuoyunu yanlış yönlendirmeye yönelik girişimlere karşı gerekli duruşu sergileyeceklerini söyledi. Rakamların çarpıtılmasına ve vatandaşların yanıltılmasına izin vermeyeceklerini belirten Başkan Yılmaz, ilçenin menfaatlerini her şeyin üzerinde tuttuklarını dile getirdi.

Açıklamasında sert ifadeler de kullanan Yılmaz, belediyenin çalışmalarını hedef alan kişi ve çevrelerin hem hukuki süreçlerle hem de kamuoyunun vicdanında değerlendirmeye tabi tutulacağını savundu. Kelkit’in geleceği için kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini belirten Yılmaz, hizmet yolunda karşılarına çıkan engelleri aşacaklarını ifade etti.

Başkan Ünal Yılmaz, açıklamasını “Kelkit için varız ve halkımıza hizmet etmeyi sürdüreceğiz” sözleriyle tamamladı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Başkan Ünal Yılmaz: “Kelkit’e Hizmet Yolunda Engelleri Aşmaya Devam Edeceğiz”
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Ajans 29 ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!