Kelkit Belediye Başkanı Ünal Yılmaz, Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda birlik, beraberlik, paylaşma ve dayanışma vurgusu yaparak vatandaşların bayramını kutladı.
Başkan Ünal Yılmaz, Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yaptı. Bayramların toplumsal bağları güçlendiren özel günler olduğuna dikkat çeken Yılmaz, vatandaşların bayram sevincini paylaşmasının önemine değindi.
Mesajında Kurban Bayramı’nın manevi atmosferine vurgu yapan Başkan Yılmaz, paylaşma ve kardeşlik duygularının bu mübarek günlerde daha da anlam kazandığını ifade etti. Bayramların kırgınlıkların sona erdiği, sevgi ve saygının pekiştiği önemli zamanlar olduğunu belirten Yılmaz, ihtiyaç sahiplerinin unutulmaması gerektiğini söyledi.
Vatandaşlara büyüklerini ziyaret etmeleri ve çocukların bayram coşkusuna ortak olmaları çağrısında bulunan Yılmaz, mesajında şu temennilere yer verdi: “Başta kıymetli Kelkitli hemşehrilerim olmak üzere aziz milletimizin ve tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum. Bayramın ülkemize, milletimize ve tüm insanlığa sağlık, huzur, bereket ve hayırlar getirmesini diliyorum.”
Başkan Yılmaz, mesajını “Kurban Bayramınız Mübarek Olsun” sözleriyle tamamladı.




