Dörtyol’da yılbaşı dolayısıyla görev yapan güvenlik güçlerine ve vatandaşlara sıcak çay ikramında bulunarak yanlarında güğvenlik güçlerine destek oldular. Emniyet güçleri, yılbaşında da görevleri başındaydı. Şehrin belli bölgelerinde görevi başında duran emniyet personeli, soğuk gecede Erzincan halkı için nöbetteydi.
Bu esnada, Erzincan Valisi Doç. Dr. Hamza Aydoğdu da çay ikramında bulunan alana ziyarette bulunarak görevi başında olan personele kolaylıklar diledi.




