Erzincanlı millî badmintoncular, Çekya’nın başkenti Prag’da düzenlenen YONEX Czech Youth International Prague 2026 Turnuvası’nda 3 bronz madalya kazandı.
Erzincanlı millî badmintoncular, Avrupa’nın önemli gençlik organizasyonları arasında gösterilen YONEX Czech Youth International Prague 2026 Turnuvası’nda elde ettikleri derecelerle Türkiye’ye gurur yaşattı. Çekya’nın başkenti Prague’da 28-31 Mayıs 2026 tarihleri arasında düzenlenen organizasyonda mücadele eden sporcular, toplam 3 bronz madalya kazanarak kürsüde yer aldı.
30 farklı ülkeden sporcuların katılımıyla gerçekleştirilen ve yüksek rekabet düzeyiyle dikkat çeken turnuvada, Erzincanlı millî sporcular ay-yıldızlı forma altında başarılı performans sergiledi. Zorlu rakiplerle karşılaşan sporcular, uluslararası arenada önemli bir başarıya imza attı.
Turnuvada mücadele eden millî sporculardan Kağan Erçetin, Tek Erkekler ve Karışık Çiftler kategorilerinde üçüncülük elde ederek iki bronz madalyanın sahibi oldu. Bir diğer başarılı sporcu Asya Çınkır ise Çift Bayanlar kategorisinde gösterdiği performansla bronz madalya kazanarak organizasyonu dereceyle tamamladı.
Elde edilen sonuçlarla birlikte Erzincanlı sporcular, hem Türkiye’yi hem de memleketlerini uluslararası platformda başarıyla temsil etti. Sporcuların gösterdiği performans, badminton camiasında takdir toplarken, genç yeteneklerin gelecekte daha büyük başarılara imza atabileceğinin de sinyalini verdi.




