Kelkit Türk Eğitim -Sen ilçe başkanı Nihat Köksal, Ferdi Tayfur’u kaybetmenin üzüntüsünü yaşıyoruz’ dedi.
Kelkit Türk Eğitim -Sen ilçe başkanı Nihat Köksal, ‘hayatı boyunca bizlere unutulmaz anılar bırakan, dostluğu,sevgisi,sıcaklığı ve şarkılarıyla hepimizin kalbinde yer eden Ferdi Tayfur’u kaybetmenin üzüntüsünü yaşıyoruz’ dedi.
Konu hakkında Köksal şunları kaydetti: ‘Sevgili Ferdi Baba’ya Allah’tan rahmet,tüm sevenlerine sabır diliyoruz.Onu her zaman sevgi ve saygıyla hatırlayacağız.
Biz de “Bir gün gitsen bile HATIRAN YETER”afişimizi Kelkit Meydanına asarak Ferdi Tayfur’a duyduğumuz sevgiyi belirttik. Mekanı cennet olsun.dedi




