Ajans 29 Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Seven, Ramazan Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Seven mesajında şu ifadelere yer verdi: “ 11 ayin sultanı olan mübarek ramazan ayının son gününü yaşıyoruz. Rabbim tuttuğumuz oruçları ibadetlerin en makbulü olarak kabul etsin. Tuttuğumuz oruçlarımızın kabulü için ettiğimiz tüm dualarımızda zalimlerin zulüm ettiği mazlumları da ayırmadan ayrıştırmadan dua edelim onların en çok bu günler de bizlerin duasına ihtiyaçları var. Her Ellerimizi semaya açtığımız da yaptığımız ettiğimiz dualarda onların yanın da o zulmü yaşamış gibi kendimizi de hissederek dua edelim. Mevla’m zalimin zulmünden bütün mazlumları korusun. Ramazan bayramı hayırlara vesile olsun inşallah. Türk İslam cumhuriyetlerinin ve İslam aleminin ramazan bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. Ramazan bayramımız mübarek olsun.” Dedi.




